Dag 1: het vertrek

Veel te vroeg wakker natuurlijk - lijstjes in mijn hoofd vragen om afchecken, en ik probeer met mijn halfslapende brein uit te rekenen hoe laat het nu in China is. Muizenissen en vage bezorgheid verdwijnen als bij toverslag zodra ik uit bed ben, weet ik uit ervaring, dus sluip ik (Marjon slaapt nog even door) de slaapkamer uit.

Al die onrust is nergens voor nodig: we zijn bijna klaar met de reis- en rugbagage, hebben online ingecheckt en stoelen uitgekozen, maken straks het huis woonklaar voor de tijdelijke bewoners, onze trouwe oppassers Rose en Jeroen, en gaan na het ontbijt natuurlijk ook nog even stemmen.
Vriendin Merel brengt met haar nieuwe camper Marjon en mij en reisgenote Annet bijtijds naar de luchthaven - met die recente afsluitingen van de Schipholspoortunnel een rustige gedachte.

De uren tot we boarden komen we ook wel door: hapje eten, koffie bij Starbucks, toch nog even taxfreeën maar vooral elkaar af en toe heel hard knijpen: WE GAAN NAAR CHINA!

Reacties

Reacties

Maddy

Ik kan niet wachten op alle verhalen!!

Heeeel goede reis vanavond en ik hoop dat jullie een heerlijke tijd tegemoet gaan!

Dikke kus xxx

M61

Héél, héél, héél goede reis, ga er enorm van genieten en laat ons, arme achterblijvers, zoveel mogelijk meegenieten van al jullie belevenissen. Nesia tova, goede reis, kom besjolem weer thuis!

Suus

Heel veel plezier en geniet!
Goede reis!

Martine Bakker

zo dan kan ik ook een beetje mee naar China........
heel veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!